Hemlis 3 paket

Jag har fått mtt sista Hemlis 3 paket. Skönt, blått garn och mönster till en sjal. Choklad och virktidning.Tack så jättemycket. Jag kommer att sticka sjalen så snart den från andra paketet är klar. Den ser ut att bli jättefin och skön är den också. Bild kommer så småningom. Men jag har ingen aning om vem du är. Du kan väl ge mig en ledtråd. Nu när vädret är så fint är jag knappt inne vid datorn och i kväll är det dags för Vårruset. Vi är ett gäng från jobbet som går/springer/lunkar och sen fikar gemensamt. Jag har även skickat mitt sista paket till min byteskompis. Hoppas det kommer fram. Jag har inte hört något avseende de två föregående.
Nu är det ju dags att hitta på saker till Mix and Match swap. Det ska bli roligt. Jag har redan kommit på en sak.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej min käre Hemlis...

Nu vet du vem jag är...
Så om du vill se halsduken/sjalen färdig från förra paketet så hittar du den på min blog...

Kul att läsa att du är nöjd med dina paket..
Jag går och längtar efter mitt sista hemlis paket..Är såå nyfiken sen spånar jag oxå på vad jag ska skicka till min Mix and Match...

Hoppas att vårruset gick bra...Jag hann inte anmäla mig (el jaja jag ska vara ärlig..glömde bort) till vårat vårrus men jag ska cykla tjejvättern den 7 juni... Tänkte jag skulle göra tjejklassikern i år :-)

Det har varit kul att få vara din hemlis :-)

Kramizzz Kattis

2008-05-05 @ 22:15:18
URL: http://kattishorna.blogspot.com
Postat av: Nenny

Hejsan! Såg att du varit inne på min matblogg! (Har ju dock flyttat den...)
http://nennylagarmat.blogspot.com/
Det är där jag kommer att skriva i fortsättningen.

Jag får min mossgårdslåda hemlevererad direkt till dörren.
Kardborreroten gjorde vi dock inget med. Svärfar fick den. Haha...

2008-05-07 @ 13:41:04
URL: http://nennylagarmat.blogspot.com/
Postat av: MarieE

Hej Kerstin! Kunde aldrig gissa att det var du!!! Tack snälla, rara, påhittiga och gulliga du!! Det har varit en sannglädje att hitta paket från dig...alltid med en överraskning, eller flera. Reser en del och jobbar mycket - dålig ursäkt för en obefintlig uppdatering. Ska försöka bättra mig kommande helg. Stort tack & KRAM / Marie

2008-05-08 @ 20:04:13
URL: http://knittermarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0