Uppdatering

Här har vi fått skånsk vinter dvs regn från sidan, mörkt och runt 0°C. Då är det perfekt att sticka. Jag har nu kommit igång med oktoberstrumpor i garn från Garn&Tebyte 1 och Festivalsjal i garn från Hemlis 3 bytet, utöver den eviga kavajen där jag nu har börjat på första ärmen.

Garnet från Garn&Tebyte 2 ligger i vänten för att bli en mössa.


Teet är nästan slut. Det är jättegott. Tack än en gång Jenny .

Jag måste också visa en bild på vår fina blomma som har stått ute på ön sen förra året. Fotot togs i lördags, 15/11.



Sen har jag anmält mig till julklappsbyte. Jag tycker Ulrika är fantasisk med allt arbete hon lägger ner på sidan www.stickamera.se 


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Nog måste man beundra Ulrika!!!! Där sitter det inte fast.... så att säga.....

2008-11-19 @ 19:05:53
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: chaos

Jag är så glad att du tyckte om den! Jag håller med dig, Ulrika skall man beundra!

2008-11-21 @ 11:17:36
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0