Tack och tack

Efter att ha kommit hem från midnattsgudstjänsten sitter jag nu och väntar på att gamla katten ska komma in igen. Först måste jag tacka min Hemliskompis för julklapparna. Jodå jag kunde vänta med att öppna dem. Det var ett skönt, grönt garn med mönster till en sjal, chilichoklad och postlappar i nytt format + markeringspenna. Bild kommer i veckan. Det ska bli jättespännande att sticka sjalen. och roligt med garn i annan färg än blått som har dominerat länge nu.
Det andra tacket går till Sanna i veckans middag. Jag har vunnit en matjulklapp som kommer. Mycket spännande.

Tack Hemlis och Sanna.

Kommentarer
Postat av: tomtan

God fortsättning!!!!!

2009-12-26 @ 16:24:04
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0