Utmaning 1 av Tomtan

fick en utmaning av Tomtan

Regler;

  • Länka till den som utmanat dej
  • Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dej själv
  • Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
  • Skriv ett meddelande på deras bloggar så att de vet....
  1. Börjar på många saker
  2. Dålig på att slutföra påbörjade saker 
  3. Tycker om att baka och laga mat 
  4. Städar ogärna!
  5. Tycker om att vara i trädgården
  6. Tycker inte om trädgårdsarbete
  7. Motionerar gärna och kanske mycket (enligt mannen i alla fall)
  8. Parkerar så nära ingånen som möjligt ...

Jag utmanar...
Dottern (som vanligt)
Maskan
Chaos
Camilla
Snigelmamman
Frida
Eva i Halmstad
Mina stickor


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Så nära dörren som möjligt ;-) det är min melodi ler

2009-02-23 @ 18:08:41
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Frida

Nu har jag (äntligen) svarat på din utmaning.

2009-02-27 @ 09:56:48
URL: http://fridala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0