Utmaning 2 av Tomtan

Utmanad av Tomtan en gång till.

En matglad utmaning.....

Man ser om de 5 rätter man själv INTE tycker om är ätbara för 5 andra medmänniskor.....

5 Rätter som Tomtan klarar sig utan;

  • Lever i alla former Jag instämmer inte. Jag tycker mycket om lever i alla former.
  • Fiskbullar Instämmer
  • Inälvor av alla sorter Instämmer inte
  • Kornmjölsgröt (=tapetklister)  Har aldrig ätit denna rätt
  • .... Detta är skrämmande...... Jag är en person som ofta kallas kräsen.... och jag kan inte komma på en rätt nr 5! utom får (och då får jag en massa gliringar tillbaka *ler*)!

Stickmor klarar sig utan:

              Fiskbullar

              Isterband
              Surkål
              Stuvade makaroner
              Kroppkakor

Skickar utmaningen vidare till:
Dottern
Nystat
Britt-Marie
Kattis
Stick Kine


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Kroppkakor är väl ingen höjdare.... Mest bukfylla...

2009-02-23 @ 18:07:07
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0