Hemlisblomman blommar

I Hemlis 3 bytet fick jag en Hoya stickling. Den blommar för första gången nu med pyttesmå blommor.


Jag fick igår ett brev igår från min nya Hemlis kompis. Vad nyfiken jag blir. Jag tror hon bor i trakten av Västerås i alla fall var brevet poststämplat där. Nu får jag leta i bloggar efter en person i Västeråstrakten. Få se om jag hittar någon. Igår var jag på stickcafé. Vi var hela 24 personer så det blev riktigt trångt, men det var inga problem att få plats och kopparna räckte. Jag köpte garn och mönster till mitt första paket till min Hemliskompis. Sen ska jag komplettera med något spännande.
Anki, om du läser detta. Jag har frågat sonen och hans korsband är tillverkat av muskelfibrer tagna från baksidan av låret.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åhh vad kul att den blommar :-) Visst luktar den gott :-)

2009-11-20 @ 14:45:42
URL: http://sticknestet.blogspot.com
Postat av: tomtan

Min första "Hemlis" blev fövirrad när paketen var postade på olika ställen..... Jag la dem i samma låda.... Men tydligen arbetar posten på ett annat sätt ler

2009-11-20 @ 19:47:17
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0