Bella

Jag har stickat Bella 2 klart ochi kväll ska jag fortsätta med 3an. Är lite spänd på hur den ska användas. Jag tror det ska blir något att ha runt halsen men då skulle jag behöva en knapp eller ska man virka en sådan? Jag får väl på sista ledtråden.
Just nu är jag i Örebro och på vägen hit i går passerade jag en snöby. Den första för denna säsongen. Jag hoppas det blir bättre i Skåne i helgen men väderprognosen ser inte helt bra ut. Inte snö men väl storm. Örebro verkar vara en vacker stad. Jag såg en staty av Engelbrekt. Statyer av den sortens människor har vi inte i Skåne. Vi har mest bara gamla kungar från för i tiden.

Kommentarer
Postat av: tomtan

Snöbyarkommer och går. Känns lite rättvist att det är lika eländigt i hela vårt avlånga land (får man tycka så?)

2009-10-02 @ 17:30:24
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0