SYTYCK rapport

Jag har även stickat lite på min Latin kofta. Jag har hittat en gammal islndströja som jag stickade på 70-talet som jag ska ha som måttstock för oket. och då uppstod ett problem. Jag komer att stcika alla dominorutor som ska vara i nedre varvet för sig själv och lägga ut dem så jag ser att det blir bra.



Du kan se på bilden hur det ser ut. Sen måste jag nog på något sätt sticka de övre raderna med rutorna mindre och mindre så jag får axelrundningen att funka. Det ska bli spännande om jag får en tröja som går att använda. Jag har nu börjat undra om det är Latin jag dansar eller jag har hamnat i en annan dansstil. Men jag är totalt omusikalisk och kan inte höra skillnad på vals och foxtrot så det är nog inte så konstigt ändå.
Jag kan inte sticka så många rutor till för det vita garnet har tagit slut. Men det finns hopp. Jag har 2 härvor för nystning hos dottern och jag hoppas få dem på torsdag.

Kommentarer
Postat av: tomtan

Kommer att bli riktigt fin!

2009-10-26 @ 21:09:07
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Ida

Du skall få det på torsdag =)

2009-10-27 @ 08:45:44
URL: http://kidassticksida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0