Tävling hos Urmodern

Urmoderns blogg firar födelsedag. Den är 2 år och nu lottar hon ut en fin bok, Kate Jacobs: Livets aviga och räta. Tyvärr lyckas jag inte få in bilden av boken här.

Jag har börjat sticka Mysteriestickningen Bella och är klar med första ledtråden. Det är jättekul att sticka spetsmönster igen.

Jag har även fått adressen till min Garn och Chokladkompis. Nu ska jag försöka hitta garn som passar. Hon har inte skrivit något om vilken choklad hon tycker om så det blir till att leta efter god sådan. Hon bor långt från Skåne så jag ska leta reda på något lokalt härifrån.



Kommentarer
Postat av: Ida

Vet om att det var House igår men det har inte blivit av att jag har sett något av det på länge. Tycker det inte händer så mycket där. Det belv en massa tyskaplugg i stället :P Oktobermönstret har nu kommit till stickamera =) KRam

2009-09-30 @ 08:01:18
URL: http://kidassticksida.blogg.se/
Postat av: tomtan

Ska försöka ta mig iväg och få tag på garn och choklad åxå....

2009-09-30 @ 18:53:35
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0