Award och Percy



Jag har fått award av Stick-Kine. Tack så mycket. Jag blir så glad. Det är så roligt när man får veta att någon läser vad som skrivs. Man ska skriva 7 saker om sig själv samt skicka awarden vidare. Nu känner jag att jag har alldeles för lite tid till detta. Om en liten stund går båten till Hven och där har jag inte tillgång till internet. Men det kommer kanske något i nästa vecka.
I söndags blev jag klar med min Percysjal och igår var den färdigblockad. Den blev jättefin. Garn och mönster fick jag i Hemlisbytet. Tack Stickgalen.



Då är frågan vad jag ska börja på nu att ha på ön. Jag har packat ner garn och mönster till ett par sockar samt silkegarn som jag köpte på SiV och mönster till en halsduk. Får väl testa mig fram i helgen.

Jag önskar alla en skön Valborg.

Kommentarer
Postat av: tomtan

Va snygg!!!! HAr provat en gång men jag klarar inte att sticka en spetssjal.......

2010-04-29 @ 20:33:55
URL: http://metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Agneta

Sjalen blev fin

2010-04-30 @ 05:52:49
URL: http://stickgalen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0