Awards

[kreativ_blogger.jpg]
Jag har fått två stycken awards. Vad glad jag blir. Det är så roligt att min blogg uppskattas. Jag tackar dottern och Anna-Karin så mycket.
Med awarden följer följande text:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju intressanta saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

Jag kommer inte att skicka awarden vidare. Det är jättesvårt att välja bland alla roliga  och intressanta bloggar och så  tycker jag den har snurrat runt hos många redan. Men berätta 7 saker om mig själv ska jag göra:

> För tillfället är jag motionsfreak. Nu på vintern mellan kl 6 och 7 simmar jag 3-4 morgnar i veckan. På sommaren tar jag ett morgondopp i  Öresund. Sen går jag på step en gång i veckan för att stärka skelettet. Åldern tar ut sin rätt. Och så blir det motionsgolf på sommaren också.
> Jag är öbo, Hven, på sommaren och så mycket jag hinner på vintern.
> Jag tycker om att laga mat och baka.
> Jag vill ha ett recpt att följa, liksom ett mönster att följa när jag stickar. Tycker alltså inte om att improvisera, mest för att det är jobbigt.
> Men jag tycker om att testa nya saker. T.ex. skånskt yllebroderi genom att läsa mig till tekniken och fråga när jag köpte materialet. Sen finns ju undantag som min stickade kavaj och dominotröjan som jag håller på med.
> Jag stickar eller broderar framför TVn på kvällarna för att inte somna.
> Jag avskyr att städa , men tvätt och strykning går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0