Paket

Igår fick jag paket. Det var Garn och te paketet och jag fick jättefint garn och gott Uppsalate. Bild kommer i morgon. Tack Anna-Karin.
Måste också berätta att i lördags när vi gick vår promenad på ön passerade vi golfbanan och såg 3 stycken aktiva golfare. Det var 10 cm snö så det var ingen rull på bollarna. Jag fick inte riktigt till vilka regler som gällde men de hade klubbor med sig och de slog ut från tee!!  Min man fick bekräftat att det finns idioter och golfare.
Min dominotröja börjar gå mot sitt slut. Jag stickar nu på nederkanten och tror den blir klar i kväll. Sen hoppas jag den inte sitter för trångt om ändan. Jag har inte kunnat prova eftersom stickan är för kort för att få tröjan över axlarna. Håll tummarna för mig.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Så roligt att få ett paket. Mitt sista paket till dig kommer, men kan bli lite sent eftersom jag väntar in en sak själv innan jag kan skicka det. Så bli inte orolig om det dröjer lite.

2010-02-23 @ 16:29:15
URL: http://stickgalen.blogspot.com/
Postat av: tomtan

JA golvfare är riktiga ffriskusar ler Vet du vad golfbana heter på Härjedalska? Gârâlôstäkta! Gârâlôs = sysslolös täkta = åkern/ängen

2010-02-23 @ 19:48:18
URL: http://metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0