Paket

När jag kom hem igår låg det ett paket i postfacket. Det innehöll många fina saker


I påsen fanns fint garn och Knit Pro stickor



Jag har haft tunna knit pro stickor tidigare och de var fantastiska att sticka med, men jag knäckte en på båten från Hven. Dessa får stanna hemma och endast användas där. Jag fick en fantastisk länk till gratis mönster att snurra runt bland. Gå gärna in och kolla.

Sen kan jag läsa på kortet att min Hemlis bor ca 11 mil från Pelle Svanslös stad och eftersom paketet var poststämplat i Eskilstuna kan det väl vara en lämplig hemvist. Men inte hittar jag någon Lady Liza där. Letar vidare.
Det är så kul med dessa paket. Nu ska jag försöka få ihop ett till min kompis. Hoppas hon blir lika glad som jag.
TACK Hemliskompis. Lite mer ledtrådar hade varit bra.

Kommentarer
Postat av: tomtan

Vilket härligt garn!!!!!

2010-01-24 @ 20:23:48
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0