Utlottningar

Nu har jag börjat sticka en Percysjal av garnet jag fick i det första Hemlispaketet. Det sticket får följa med till ön i morgon.

Det är många utlottningar på gång i stickvärlden och jag vill ju vara med och utmana turen.
1) Stickmamman firar för ny blogg och över 6000 besökare i den förra bloggen!!!

[TävlingStickmamman.JPG]
Fina garner och choklad kan man få.

2) Solfjädern/Evfa: För att fira 10000+ besökare blir det utlottning av garn!

 














Detta är ett fint spetsgarn som man kan vinna om man har tur.

3) Den tredje utlottningen har Ginas stickblogg som har haft 10 000 besökare. Här kan man vinna stickor till garnet som man har vunnit i de övriga utlottningarna. Men då gäller det att ha max tur.
[Spectraflairbild.jpg]


Detta är väl fina vinster!!


Kommentarer
Postat av: tomtan

Enchinagard på dubbel dos gjorde susen denna gång.... HAde inte ont i halsen, men var tussig och näsan droppade hela tiden! Men nu är jag på banan igen, Spara ditt recept tills halsen gör sig påmind! TAck!!!!

2010-01-24 @ 20:25:30
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0