Badpremiär

Igår var det årets badpremiär. Det var jätteskönt och inte alls så kallt som jag trodde. Vattnet var däremot inte så "aptitligt". Det var grumligt så jag kunde inte se botten. I morse, kl 05.30, tog jag så det första morgondoppet för i år. Idag var vattnet helt klart och det såg jättefint ut, men då var det naturligtvis kallare. Men det känns jätteskönt efteråt. Nu får det bli morgonbad  i fortsättningen av sommaren.
Stickat har det inte alls blivit de senaste kvällarna men jag ska nu gå och posta mitt paket i Stickameras Garn och Chokladbyte. Hoppas mottagaren blir nöjd. Sen såg jag att det är nya byten på gång. Bland annat Garn och te och mitt te är slut så jag får väl anmäla mig till det också.

Kommentarer
Postat av: tomtan

JAg har badat tårna ler sen fegade jag ur.....

2010-07-02 @ 23:53:38
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Eva

Tackar!! har inte tänkt så kångt ännu,hatten var mest för jag ville prova,fasst man vet ju aldrig

om det blir "massproduktion"...skratt!

Härligt o uppfriskande med morgondopp,vi har badat i ca 2v,men inte är det kalasvarmt i vattnet ännu!

2010-07-08 @ 10:47:26
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0