Lite av varje

Tröjan är nästan klar. Jag gjorde en stående krage som jag är riktigt nöjd med. Ikväll ska jag fästa trådarna och kolla på nytt.
I lördags åkte jag ut till ön, tyvärr var det mest is på vägarna så jag vågade inte promenera en runda. Jag bakade istället. Det blev

Ja vad tror du det ska bli?


Jo det här:

Det ska föreställa Bagels. De blev jättegoda och även maken godkände dem när han kom på kvällen. Lite pyssliga att göra när man bara har tillgång till ett fritidskök.
Jag fick stickat lite på min Percysjal, men i lördags tyckte jag att jag mest stickade ett varv och repade två varv, men igår fick jag flyt och det blev stickat riktigt många varv. Igår blev det även en skön promenad längs landsvägen för där var det inte is. Men nästan all snö och mycket is har annars smält bort nu. Det fanns ingen is i Sundet heller denna vecka medan för en vecka sen var det många isflak.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag trodde du gjorde donuts!

Bröden ser fina ut, fiffigt att göra om man saknar ugn.



Det finns en "blomma" till dig att hämta på min blogg!

2010-03-03 @ 20:46:23
URL: http://cecilias-sida.blogspot.com//
Postat av: tomtan

Trodde åxå det var munkar.... Men de ser riktigt goda ut!!!! Väntar på att få se en bild på den färdiga tröjan!

2010-03-05 @ 08:51:48
URL: http://metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0