Torsdag den siste september

Idag är det inte stickcafé utan jag får sticka själv därhemma. jag har börjat på ett ljungfärgat linne i eko-bomull. Mönstret har jag hittat här http://www.garnverket.se/dokument/1272102622myrsxnip2mzoggdzayjwae2f6cbmory.pdf Fast jag tycker inte mönstret stämmer riktigt med bilden. Men vad gör det?
Jag tror jag har fått till det med den nya telefonens kamera och PCn så i morgon hoppas jag kunna sätta in bilder på mina senaste alster.
I måndags opererades sonens knär för andra gången. Nu var det "bara" meniskerna och så visade det sig att han hade en stor broskskada, men korsbandet från i fjor var bra. Nu lär det inte bli mer fotboll för honom. Han ska nu få ta mer ansvar för sin katt annars har jag hitintills åkt ut till ön varannan dag för att se till kattorna. Det blir jobbigt i längden att bo på två ställen. T.ex. kan jag inte morgonsimma så ofta som jag vill.
Jag har hittat en namne (Stickmor) på nätet. Hennes blogg är http://parlorochgarn.blogspot.com/ Så om du får ett inlägg från stickmor så behöver det inte vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0