Julklappar



Jag hittade garn och mönster till Lacy Mittens i garderoben. Jag har nog fått kitet på Stickfest i Väst. Av 25 gram garn fick jag 4 stycken vantar. Det blir ett par till sonens flickvän och ett par till julklappslotteriet på jobbet. Nu ska jag fortsätta på min Gratitudehalsduk.
Det blir ingen tur till ön idag. Förra helgen blev vi inblåsta där, dvs båten var inställd när vi skulle åka hem. Vi åt julbord på Backafallbyns restaurang istället. Mycket gott och så åkte vi hem dagen efter istället. Julafton ska vi tillbringa hos dottern med familj. Det är andra gången på 37 år som gift som jag inte har ansvaret för julfirandet. Känns lite konstigt. Får liksom tid över.


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Va härligt att bli "inblåst" på de viset ler JAg ska försöka få svärmor och mamma att laga lite mat var istället för att göra en omgång var.... Men jag har inte stora förhoppningar om att lyckas... Vi ska nämligen fira jul tillsammans och min matlagning duger inte... Men de blir säkert Jul ändå!

Postat av: Tomtan

Snygga torgvantar!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0