1 februari

Tiden går och vi närmar oss våren. Jag har stickat en tröja till Litenen dvs det väntade barnbarnet.


Den är stickad i ViKanGarn och med mönster därifrån.


Nu har jag börjat på en mössa i samma garn.

På ön stickar jag på en sjal i Alpaca Silk garn från Hjertegarn. Det är skönt att ha ett sticke liggande där för det är alltid så mycket annat som ska med ut.

Så här ska den bli men i gröna nyanser.

Sen en vecka har jag tandvärk och efter ett besök hos tandläkaren förra veckan blir det ett nytt om en timme. Troligtvis en nerv som har kommit i kläm.
Trots tandvärken var jag en tur till Danmark förra veckan. Jag besökte Gråsten som ligger på Jylland vid den tyska gränsen. Jag hann inom Tyskland för proviantering.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

BArnbarn på väg... Egentligen är jag avundsjuk.... MEN... jag kan inte se min 23åriga son som lever i en kappsäck som far, eller 22åringen som bor hemma och är srbetslös..... Så på ett sätt hoppas jag att det dröjer.... men.... ler

2011-02-02 @ 21:46:27
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0