Garn & te 7


Detta fina garn och te fick jag i Stickameras Garn & Tebyte från Carina. Jättemycket tack. Igår postade jag mitt paket som ska sändas till den norra delen av landet. Nu ska jag försöka få ihop mitt sommarpaket som också ska sändas långt norrut.

I helgen besökte vi Köpenhamn. Det var första utlandsresan för Esther. Vi åkte båt från Landskrona till Nyhavn. Precis som förr i tiden och sen gick vi på Strget.


Och just nu har jag fått veta att jag har punktering på bilen och eftersom det är en gasbil har jag inget reservhjul utan bara "något" att pumpa hjulet med. Ska bli spännande att se hur jag löser detta i regnet. Rapport kommer om jag mentalt överlever.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Härligt paket!!!

Hoppas du fixar punkteringen!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0