Helgledigt

Dagen inleddes med 1500 meter simning i stans fina 50 meters bassäng. 11°C i luften och varmt och gott i vattnet. Jätteskönt att simma i saltvatten.
Nu är det långhelg. Skönt ska det bli att vara ute på ön. Det är dags för den årliga konstrundan. Jag ska försöka hitta studentpresent.
Sjalen blev klar i måndags och jag är jättenöjd med den. Dottern med familj kommer ut och då ska hon få ta en bild av den.
Jag var ju uppe och flög i ett litet flygplan i början av maj. Det var fantastiskt väder och jag tog en bild av området där jag bor i stan.


Och så blev det en bild över ön och där vi bor.


TREVLIG HELG!!

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Vackra bilder! HA en trevlig helg själv. Här blir det Uggen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0