Punktering

Jag klarade av punkteringen. Först blev jag helt ställd när jag försökte läsa beskrivningen hur jag skulle göra, men sen var det väldigt enkelt att pumpa däcket med kompressorn, ansluten till cigarettändaruttaget. Hålet var så litet att jag kunde köra till verkstad och få däcket lagat.
Nu ska jag iväg på vuksensimskola, crawl för att sen köra 40 mil till danska Gråsten vid tyska gränsen. I morgon blir det, efter ett möte hela dagen, en tur för inhandling i Tyskland, gas och dryck, innan jag kör hem igen. Sen är midsommarhelgen räddad.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Då klarade du dej ju riktigt bra *ler*Ha en trevlig Midsommar!

Postat av: Susanne (Wildvittran)

Tack för det underbara paketet, det kom i dag.

2011-06-22 @ 20:34:11
URL: http://wildvittran.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0