SiV nästa

Nu är jag tack och lov nästan helt återställd från förkylningen så jag har gott om krafter till SiV. Igår förberedde jag två stycken sticken att ta med. Det ska ju vara lättstickade projekt så man kan prata och inte behöver så mycket ljus. Igår var jag även inne hos min reskompis och planerade det sista inför resan, matsäck och sån't.  Ser så fram emot den här week enden. På måndag morgon bär det sen iväg till Gråsten, ligger på södar Jylland vid tyska gränsen, för ett jobbmöte.
Om någon av er som läser detta och är på SiV och känner igen mig så snälla kom fram. Det hade varit kul att träffa er i real life.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

HA det så trevligt!!!!

Postat av: Anna-Karin

ha så kul och skönt att det löste sig med mönstret :-)

2011-03-24 @ 13:36:41
URL: http://www.entappadmaska.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0