Lite av varje

Nu har stickandet kommit igång så smått igen. Jag har bara cirka 10 varv kvar på min sjal, men det är nog mer än 200 maskor/varv. Varm och skön kommer den att bli kommande sommarkvällar.
Jag går ju på morgonsimning under vinterhalvåret och nu har jag anmält mig till vuxensimskola. Jag kan nämligen inte crawla. Jag glömmer eller hinner inte att andas ut. Ska bli spännande att testa om man fortfarande är bildbar.

Jag har hittat en trevlig sida på nätet www.smartson.se

Jag har blivit s.k. testpilot och har i helgen testat Findus Green Deeli Italian Pesto som är en trevlig bekanstkap. Hoppas jag får testa fler produkter. Nu kan man få testa Arlas gammaldags filmjölk eller en Pentax kamera eller Findus lunchrätter i World Selection. Kolla och anmäl dig: http://www.youtube.com/watch?v=QjE_qShPy_U






Kommentarer
Postat av: Tomtan

LÄt kul.... MAn kanske skulle anmäla sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0