Hemlispaket och Stickfest i Väst


Tack för det fina paketet. Dottern tog mönstret och har redan stickat en sjal till sin kompis. Den blir jättefin. Jag får sticka min gröna sjal i sommar.

Dagarna på Grötö blev jättefina. Vi blev välkomnade av dessa:

och sen var det fullt upp att göra, prata och lära sig nytt.

Vi var tre stycken från Landskrona och M var med för första gången. Hennes vackra sjal fick mycket beröm och nog är den väl fin. Stickad i rätstickning men med så fantastiska färger.

På torget var det också full aktivitet hela tiden:


Work shoparna var jättebra. Jag deltog i bl.a. Maska på. Maska av. och jag lärde mig mycket nytt och fick ett fantastiskt bra kompendium.

Se så engagerade vi var.

Vädret sista dagen var jättefint och vi satt ute och stickade medan vi väntade på båten.


Och sen var det bara att säga farväl för denna gång och åka hem med båtar, buss, tåg och bil.


Hoppas vi ses på SiV nästa år. tack alla som har lagt ner så mycket jobb och tack mina två trevliga reskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0