Vinterbyte



Det är ju ett jättefint paket jag fick från Barbro. Tack igen så jättemycket. Idag ska jag skicka mitt paket hoppas mottagaren blir lika glad som jag blev. Det första Hemlispaketet ska också sändas iväg idag.

Är det någon som vet hur man skriver inlägg i blogspot? Jag lyckades inte få till det i tacket till Barbro.

Ikväll ska jag sy samman det sista på Esthers tröja och sen ska jag starta upp en klänning till henne i bomullsgarn för det ska vara en sommarklänning. Jag tror det är ett enkelt mönster för jag planerar att ha den som sticke på SiV-12.


Mönstret finns på Ravelry.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Blogspot kan vara riktigt tjurig ibland. Om den som har bloggen har gjort inställningar så att anonyma inte kan lämna kommentarer så måste man nästan ha ett konto för att kunna kommentera.....

Postat av: Camilla

Hej Kerstin!

Ja, jag blev jätteglad för paketet jag fick med posten häromdan! Det har redan blivit en "swirly cowl" av det hela men jag vet inte hur man får med bilder i kommentarerna så får se om jag kan få till det via Flickr eller nåt! Blev ju oxå en liten garnstump kvar som kanske får bli några muddar eller annat jag kan hitta på Ravelry!

2012-02-19 @ 14:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0