Vinterpaket

Tack Barbro för det jättefina paketet. Så perfekt du fick till det. Chokladen kommer att passa perfekt ute på ön efter en vinterpromenad. Boken tar jag med när jag åker till London om någon vecka och Händel hör till mina favoriter. Den får också åka med till ön, (den lilla). Nya strumpor blir det ju också någon gång och röda har jag inte tidigare. TACK.
Jag har lite oflyt med min PC idag. Jag kunde inte lägga in kommentar (dvs tack) på Barbros blogg och jag lyckades inte uppdatera ett program för att föra över bilder från telefonen. Men bilder kommer senare idag eller i morgon och tacket kom här.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Lät som ett riktigt härligt paket!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0