Fredag igen

Jag ser snö idag. Det är första gången för denna säsongen och snön ligger kvar fortfarande. Men så är jag också i norra Skåne. Igår morse blev det halt under tiden jag var och badade, dvs mellan 06 och 07. En cyklist trillade vid sidan om min parkerade bil, men jag tror inte han skadade sig.

I eftermiddag åker jag ut till ön och hoppas på fortsatt fint väder. Blir så skönt med promenad i morgon i så fall.

Har ni förresten sett att öns whisky nu är klar för försäljning? Klicka på bilden.



Kolla även länken till Spirit of Hven. Vårt hus är granne med destilleriet.

Sen tänkte jag visa ärmen med de tre färgerna.



När jag snor garnet på baksidan lyser det genom och om jag inte snor det blir det för långa trådar. Jag hoppas få hjälp med detta på Stickfet i Väst i workshopen Flerfärgsstickning.

Kommentarer
Postat av: Call design

Hej!

Hoppas ni får en underbar helg ute på ön. Häftigt att det gör whiskey där.

Många hälsningar

2012-01-20 @ 16:27:05
URL: http://calldsgn.blogspot.com
Postat av: Tomtan

HA en härligt helg på ön!!!! Koftan blir vacker!!!

Postat av: Anna-Karin

Koftan är jättefin- fick du till det med färgerna?

2012-01-25 @ 09:22:39
URL: http://entappadmaska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0