Lilla älsklingen

Jag lovade en bild av tröjan i bruk.


Hela familjen var några dagar på Lalandia i Danmark. Det regnade enormt och det var stora sjöar på land men i badlandet var det varmy och skönt. Lilla älsklingen trivdes som fisken i vattnet.

I stickhörnan håller jag på med en tröja i ullgarn. Garn och mönster vann jag på Stickfest i Väst 2011. (Annicka har anmält oss idag till årets fest). Det är en vit tröja och på ärmarna ska det stickas in blommönster. Bild kommer när jag har fått till den första ärmen.
Jag tittar då och då på min stickning med silkesytråd, vet inte om jag tar tag i det igen. Jag har ju även min Gartitudesjal att blocka. Den är så fin men behöver spännas ut. Jag har ordnat alla garn som fanns runt om i lägenheten i två plastbackar. Mycket garn det fanns, få se om jag får ihop ett nytt projekt med något av dem.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Vilken fin modell!!!! JA tröjan var åxå fin ler Garn ligger de lite här och där och projekt som aldrig verkar bli klara....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0