Paket!!

Igår kom mitt Hemlispaket. Jättefint garn och flera småpåsar. Hittade dem när jag tog ut garnet för att ta en bild av det. I småpåsarna fanns stickmarkörer och 3 uppsättningar med knappar, som kan bli perfekta när jag stickar kofta till Esther.

Fint eller hur. Tack så jättemycket.
Jag skulle få en ledtråd avkortet. Det föreställde en spårvagn i Göteborg så då gissar jag att paketet kommer från Göteborg. Men det är ju en stor stad. Jag ska kolla på fredag om jag ser någon som kan vara en Hemliskompis. Kommer du till Grötö?

Jag började igår att plocka samman de sticken jag ska ha med och tillsammans med vinet blev väskan nästan full. Jag har ju en tröja + Esthers klänning som jag har tänkt att få tips och hjälp med. De tar stor plats.

Efter Grötö ska jag på tjänsteresa så det lär dröja innan jag kan skriva här på nytt.

Kommentarer
Postat av: Barbro Li

Hej!

Tack för ditt mail. Jag har varit hos dig och läst och blivit inspirerad. Kul att du är hos mig och kikar också. Just nu så jobbar jag med ett lapparbete som jag ska lämna efter mig i den skola som jag i höstas pensionerade mig från. Att testa och lära nya stygn är kul tycker jag men jag vill ju bara "brodera iväg" också. Det bästa och skönaste sättet att vara på. Jag har förstått att du allra helst stickar- så fina och svåra saker. Lycka till på Grötö! Vi hörs!

Barbro Li

2012-03-21 @ 16:21:52
Postat av: Tomtan

Vilket härligt paket!!!! HA de så trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0