Vårkänslor

Vilken fantastiskt fin Siste april det var i år. Vi var nere vid strandne vid Kyrkbacken och hörde vårtal, sjöng vårsånger och såg på brasan.



Eftersom detta är en stickblogg måste jag visa att mitt semestersticke har blivit klar. Det är en vågig halsduk i entrådigt garn som jag fick i Hemlisbyte 7. Nu ska den bara blockas.



Jag håller på att sticka en klänning till dotterdottern. Den är i norsk stil med luser. Jag stickade en fläta som blev perfekt men när jag plockade upp maskor och när det inte fungerade gjorde jag en tankemiss . Jag rev upp allt och sticakr nu på nytt (lika som tidigare). Hoppas jag inte gör samma tankemiss nästa gång jag plockar upp maskor.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

De gör du säkert inte ler

2012-05-03 @ 18:57:03
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0