Mårtens afton

I morgon är det Mårtens afton och den ska firas på Turistgården på Hven med man, barn och barnbarn. Det har blivit en tradition och gås tillhör mina favoriträtter.
 
Jag stickar för fullt men har tyvärr inte tagit några bilder på det. I början av oktober var vi i Köpenhamn och passade på att besöka de nya Torvhallarna. Mycket med fräch mat både inne och ute.
 
Sen har vi besökt den nya saluhallen i Höganäs och den var mysigare än Köpenhamns saluhall.
Vi köpte dessa tallrikar där. De ska hänga som ett konstverk på väggen men även användas som mattallrokar. Ska bli spännande att duka med.
Jag rekommenderar verkligen ett besök på Höganäs Saluhall.
Sen har jag med jobbet varit i Göteborg och ställt ut på Chark SM.
Vi säljer ingrdienser till charkindustrin. Det var roligt och mycket välbesökt.
Nu känns det som jag har fått det hela att fungera med den nya kameran så det ska bli fler och tätare uppdateringar i fortsättningen.
En sista bild idag och då av barnbarnet:
 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Önskar verkligen att de fanns en saluhall. Så mysigt att gå runt i... Häftiga tallrikar! Trevlig helg.

2012-11-10 @ 16:45:27
URL: http://entomtastankar.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tallrikarna gillar jag skarpt! Underbart för dina gäster att få äta på dem.

2012-11-11 @ 19:08:36
URL: http://signesfrivoliteter.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

´Tack för kommentaren, jag hoppas att vantarna blir sp fina som jag tror :-) Det är mitt mest ambitiösa
projekt hittills :-)

2012-11-13 @ 13:20:37
URL: http://entappadmaska.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0