Nässelsoppa

I söndags letade vi efter nässlor men de syntes inte. Ska försöka leta efter några på söndag. Nässelsoppa är ju så gott. Vi är nu ute på ön var/varannan dag. Kattorna vill ju klappas och ha mat. I morgon kommer sonen till ön med kompisar från Kalmar så då blir det fullt hus. Stickar gör jag när jag hinner och på ön är det sista stycket på min Karin Öbergtröja och i stan har jag börjat på min volangvante. Jag tappade ju den ena i vintras och fick nytt garn på SiV-13. I morse hade jag behövt vanten för usch vad det var kallt .På Valborg får det väl bli till att hitta vinterkläderna på nytt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag har jag saknat vinterjackan.... Snöbyarna har kommit och gått och de har blåst riktigt kallt! Men så är de ju, de blir ju inte sommar förrän till Midsommar om de ens blir då :D Trevlig helg!

2013-04-26 @ 16:43:52
Postat av: Tomtan

Ja de var jag som önskade trevlig helg :D

2013-04-26 @ 16:44:12
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0