Stickcafé ikväll

Ikväll ska jag äntligen gå på stickcafé igen. Jag behöver garn och det ska bli så kul att träffa alla igen. Jag har upptäckt att jag har köpt för lite garn till min nya sjal och så ska jag försöka byta ett nystan. Alla trådar fästes i koftan igår. Knappar hittar jag kanske i kväll annars kanske på SiV nästa vecka. Jag funderar för fullt på vad jag ska sticka där, för det ska ju vara enkel stickning med tanke på allt prat och vin.  Men först ska jag hinna klippa håret om trekvart. Ska också bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Mycket på gång, merker jag :D Här längtas det bara till i morgon kväll när vi ska åka till Uggen och elda ur timmret! De var -3 grader inne i lördags :D

2013-03-07 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0