Stickcafé

Som vanligt, fast det var längsen, trevligt på caféet.
Jag började på inlägget i fredags men datorn ville inte så jag fortsätter idag. Jag har ju fått klagomål på att jag uppdaterar för sällan.
Helgen gick åt till ett kort besök på ön, sortering i svärmors hus och igår vad dottern och dotterdottern på besök.
Igår var hon svår att fotografera för hon var inte stilla tillräckligt länge. Ser ni att dottern stickar?
Jag var sen på en fantastisk konsert i Ekeby kyrka. Behållningen gick till Rotarys läkarbank.
Jag har stickat en hel del på min Metalousesjal. Den blir fin (färgglad). Sen blir det till att förbereda för SiV för i morgon åker jag till möte på Sydjylland med besök i några av Tysklands butiker. Jag har fått beställningar, apor och häxor ska inhandlas.
 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Full fart :D JAg ska på träff med Jämtstickorna idag :D Hoppas du får en härlig helg!

2013-03-16 @ 09:52:00
URL: http://entomtastankar.wordpress.com
Postat av: Barbro Li

Hej igen! Du är verkligen flitig med dina stickor. Och lär dig en massa nytt. Själv har jag svårt att koncetrera mig på bara en sak. Jag får så mycket inspiration som gör att jag måste pröva (!) så inget stort blir klart. Måste lägga manken till!

2013-03-19 @ 11:04:23
URL: http://signesfrivolitetr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0