Allt är bra

Jodå allt är bra, men det tar emot att sticka just nu. Jag började på en väst till Esther i skuggstickningen. 
Den är jättekul att sticka, men när jag frågade barnets mor om hon ville ha ärmar i den och jag fick ett jakande svar då tog det helt stopp. Jag har nämligen inget mönster utan det måste jag klura ut själv. Nu är jag där. Får se hur det går att konstruera ärmar.
Annars har jag varit på en hel del tjänsteresor. Jag var bl.a. 4 dagar i Weimar, ca 30 mil söder om Berlin. Weimar är en söt gammal stad med enormt mycket kultur.
I morgon ska jag gå på teater med dottern och se Knitting Peace.
Det skulle varit en bild med här men jag får inte programmet att funka. Ska försöka med telefonen senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0