Cameosjal


Sjalen är klar. Ska bara fästa trådarna men det får jag göra i stan. Har nämligen glömt nålarna där. Garnet kommer från Ateljé Norrgården och jag har fått det av dottern. 
Jag har sen börjat på aprils Hitte på(se) projektet. Det ska bli ett par handledsvärmare. Redan efter två varv behövs den tunna virknålen som jag inte har. Hoppas dottern tar med en vid nästa besök. Alltså nu har jag inget att sticka. Abstinensen hänger över mig. Jag har läst Polis av Jo Nesbö och den är tack och lov tjock. Jag har också hunnit med en golfrunda i det underbara vädret. I morgon är det så dags för jobb igen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin sjal!

2014-04-28 @ 19:02:31
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0