My #1 sockar

Sockarna i Dazzlinggarnet är klara. Jättesköna, mjukt och följsamt garn. Jag tvättade dem men de fällde inte alls i vattnet. Ska bli spännande att se om fötterna blir blå. Mönstret är jättebra och kommer från Rät och avig.
Påsken har varit jätteskön. Vi hade sommarvärme på ön så det blev promenad till kyrkan inklusive gudstjänster. Utsikten från kyrkbacken över Kyrkbacken är bara så skön.
Dottern med familj besökte oss. Dottern hjälpte mig med tappade maskor på Cameon. Jag får ont i ögonen när jag måste titta så koncentrerat. Några golfrundor blev det också.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Tykte det där var riktigt roliga sockar att sticka. Det kommer säkert att bli fler!

2014-04-28 @ 19:01:39
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0