Paket

Igår hann jag inom lägenheten innan jag åkte över till Hven. Jag skulle hänga min badkläder på tork. Vilken tur att jag gjorde det för i postlådan låg ett stort paket som fick följa med till ön. Och vilka fina sker det fanns i det:
Ett fantatsiskt sittunderlag, hopprullbart, skönt garn i en underbar färg, te som luktar gott och som har det fina namnet: Livet är Härligt. Och så kaffekapslar, inte helt fel det heller. Det kommer att bli sköna stunder på verandan. Jättemycket tack för detta och de tidigare paketen Hemliskompis Ann-Britt på Rät & Avig. Kul att jag hade hittat ditt mönster på strumpor och även stickat dem.
Helgen kommer att tillbringas på ön med stickning, vinprovning, promenader och lite golf. Vi har ju blivit lovade fint väder igen.
 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Härligt!!!!

2014-04-28 @ 19:02:04
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0