40årig bröllopsdag

Idag har maken och jag varit gifta i hela 40 år. Otroligt vad tiden går snabbt men det har också hänt mycket. 
Eftersom det är söndag har krogarna stängt ikväll så vi firade med fantastisk lunch på Ellas i Kyrkbacken. 

Jag åt dagens som var torskrygg. Bara så god. 
Till dessert åt vi färska bär och hallonparfait med ett gott glas vin. 
Utsikten mot hamnen är också fin. 
Men vi blev rätt då våta för det har regnat hela dagen. 
Jag har blivit klar med koftan och även Karusellsjalen. Den ska förstås sys samman vid uppläggningen men det får jag göra i stan där jag har tillgång till Tant Koftas video på maskstygn. 


Kommentarer
Postat av: Tomtan

GRATTIS!!!!!!!

2014-08-19 @ 18:42:15
URL: http://entomtastankar.wordpress.com
Postat av: Tomtan

Härligt att få trappa ner lite :D Det ska jag åxå göra mot slutet :D

2014-08-26 @ 19:53:32
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0