Ljusare tider

I morse var himlen röd när jag körde till jobbet. Så skönt att få se solen igen. Och det var -5 grader. 
Helgen tillbringades på ön med stickning, vila och en promenad i regnet. 
Svanarna hade det skönt när de letade efter mat. 

På flera ställen hade delar av branterna rasat så stigen har smalnats av rätt mycket. 

Jag har virkat och stickat på vantar som det ska bli av januaris Hitte på(se) paket. 

Jag har även hunnit med att bli klar med en resår på Esthers kofta och nu håller jag på att sy i ärmarna. Ser inte så tokigt ut men bild kommer när den är klar. 

Vi anmälde oss till SiV i år igen och vi fick plats. Ska bli jättekul att åka till Grötö igen och träffa alla stickare och lära sig nya tekniker. 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Här har de äntligen kommit yttepytte lite snö och de är -16* Härligt! Fina vantar du gör.

2014-01-14 @ 16:54:31
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0