Nelliekoftan

Koftan har varit färdig ett tag men jag är inte nöjd. Har bestämt mig för att repa upp den en vacker dag. Det ska vara skuggsricknibg men inte kan jag se de två hjärtanen på framsidan eller elefanten på baksidan. Jag tror jag ska använda tunnare stickor så blid den så vid och då hoppas jag skuggningen blir tydligare. Tacksam för kommentarer och förslag. 



Siter nu på båten till Hven och det har snöat. Vitt och fint. 

Detta är från hamnen på väg till båten. Det har börjat bli is. 

Kommentarer
Postat av: ida

Jag kan se både hjärtan och elefant. Men om du inte är nöjd är det lika bra att göra om annars kommer man bara gå och tänka på det.

2014-02-02 @ 09:47:28
URL: http://idashandarbete.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0