Prinsessan Marys babysjal


Nu är den klar och Pyret har ännu inte anlänt. Dottern kan använda sjalen om hon så önskar. Det var jätteroligt stt sticka denna sjal i tre steg. Garnet räckte precis, endast 9 gram blev över. 
I övrigt njuter vi av underbart väder på ön. Morgonbad och några golfrundor med sänkt handikapp har jag också hunnit med. Idag blir det en tur till Skarhults slott tillsammans med dottern och hennes familj. Och i kväll kommer sonen. Det är fotbollsmatch mellan öbor och sommargäster. En av sommarens viktigaste händelser för sonen. 

Kommentarer
Postat av: Anita Eliasson

Underbar sjal Jag har endast fått tag på en dansk mönsterbeskrivning Jag förstår inte vad l0kker betyder och hur man gör? skulle du vilja ta kontakt med mig på tel eller mail tel 0705474530
Tack Anita

2015-02-02 @ 14:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0