Gråsten. Tandproblem. Nya strumpor

Är nu i Gråsten på södra Jylland. Har handlat, ätit och druckit gott. I morgon blir det försök att tillverka en ny produkt. Har lyckats bita sönder en tand så det blir till att ringa tandläkaren i morgon för på fredag ska jag ju åka till Grötö och på måndag är det dags för nästa tjänsteresa. Gäller att få tid till på torsdag. Jag slapp köra själv idag så jag började sticka ett par strumpor på vägen hit. My# heter de. Jag blev alldeles blå om händerna. Undrar hur fötterna kommer att se ut. 

De får följa med till Grötö. 


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Trist att garnet färgar..... Jag gillade de mönstret!!!! Riktigt roligt att sticka och fin blev dom. Ska nog göra ett par till mig själv någon gång :D Hoppas de går bra hos käftis!

2014-03-26 @ 09:11:48
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0