Testagram låda 3

Igår kom den tredje lådan. Mycket spännande innehåll. 

Julgodis. Jag har redan smakat Superfruit protein. De kommer jag inte att  köpa. Påminde om fågelmat. 


Adventsgodis. Pepparkakorna har jag smakat och de har en tydlig smak av apelsin. Gott. 

Mörsjö Delis kex har vi fått av tidigare. Och de var så goda att jag letade reda på var de finns att köpa och jag har köpt förra gånger. Dessa är säkert också goda. Drycken ska jag testa en annan dag. 

Mysstund Blir det med chips ochSvanen  godkända värmeljus. Ljusen är av stearin och ger inte allergiska besvär och ljushållaren är av glas istället för aluminium. Kommer säkert att lysa fint. De finns att köpa hos Clas Olssons. 
Och till sist 

specialdeo. 

Blomknopparna har inte slagit ut än. 

Ledtråd 4 till MKAL3014 kom så sent stt jag redan hade åkt till Hven. Istället for jag inom Nystat och köpte mer garn och har nu börjat på julklapp 2. 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Mycket spännande där!!!!

2014-11-24 @ 09:52:31
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0