Årets sista utomhusdopp

I lördags hade vi fantastiskt fint väder. Solen sken och det var riktigt varmt. Då passade jag på att ta årets sista dopp. Det var nog 15°C i vattnet och det var klart och vindstilla. Helt underbart. I övrigt har jag läst och varit på vinkurs. Jag har fått ont i ena armen och vilar lite från stickning  Idag var jag hos min kiropraktor och hans fru tyckte så mycket om min sjal att hon bad mig sticka  en till henne. Får alltså börja sticka igen. Det var Metalousesjalen hon tyckte om och den är ju rolig och snabb att sticka. 
Får se vilka färger jag hittar nu.
På Facebook idag hittade jag en ny sjal Kal. Det är ett mönster av samma designer, Stephen West, som Metalousesjalen, så naturligtvis anmälde jag mig. http://www.ravelry.com/groups/westknits-mystery-shawl-kal-2014 Jag kunde inte kopiera bilden.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Härliga färger!!!

2014-10-15 @ 09:34:15
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0