Ewa-Gun och koftor

I onsdags var jag och lyssnade på Ewa-Gun Westford. Hon är polis, informationsansvarig och skånska. Hon pratade i en timme för 60 tanter och vi hade jätteroligt och det var många sanningar hon sa. Jag köpte hennes bok för att inte glömma. 

Har du möjlighet att lyssna på henne, gör det. 
Vi har passat Esther inklusive övernattning. Hon och jag tog ett dopp i Sundet idag. Skönt som vanligt och hon klappade på några magneter, som hon sade. 
Hon fick en kofta som jag hade stickat. Men den ville hon inte ha. Hon kanske ändrar dig. 

Mönstret jag har gått av Janette Millbom när jag deltog i hennes work shop i skuggstickning på SiV 2013. 

Av restgarnet har jag stickat en kofta till Ernst. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0