Påsken är över

Jag hade en lång påskledighet från jobbet men många aktiviteter hemma. Ledigheten började med att vi hade älsta barnbarnet på besök i två dagar. Vi hade pick nick på stranden mellan regnskurarna och då kollade vi in de större barnen som var på golfläger. 



Lite puttning blev det. 
Jag har stickat klart in topp i lingarn men den är inte fotograferad. Kommer en annan dag. Jag har testat Stickmatematiken och börjat på en bolero och jag vet att garnet inte kommer att räcka. Får lösa det på något sätt. 
Garn från Verkegårds har kommit. Det fanns ett presentkort i goodiebagen på SiV15. Jättefint garn som har lämnats över till dottern. Tack Verkegårds. 

I kväll har jag varit med Soroptimisterna i stan på blomsterkurs. Med lite handledning gjorde vi var sin blombakelse av nedanstående. 



Inte illa eller hur?

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Åt oss var det storm hela veckan efter påsk. Men man kan vara inne och elda och sticka och lyssna på ljudbok åxå :D

2015-04-13 @ 08:46:06
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0