Mer om SiV15

Fast jag inte kom i final i Snabbaste stickerskan i väst fick jag ett jättefint pris som var skänkt av Nysta.se. Två nystan Notogarn. 

Vi fick även en gruppuppgift. Vi skulle göra en kreation på ett tema. Vi fick temat Balans och gjorde en lindanserska. 

Vi vann och i pris fick jag ett sockkit Från Tant Kofta. 

Alla tre work shopsen jag gick på var jättebra. Klipp upp, Stickmatematik och Tvåändsstickning på mitt sätt. 
Det var tredje gången jag deltog i work shop för tvåändsstickning och nu tror jag att jag kan det. Lite i alla fall 

Här får vi lära oss det. 

Det har varit 2 1/2 dag som har gett mycket skratt, snack, vin och ny kunskap. 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Skratt och snack är nästan viktigast!

2015-03-23 @ 16:53:36
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0