Höstyra hos Nystat

Igår var det Höstyra i stan. Jag var inom hos Annicka på Nystat. Hon hade besök från Sandnes garn. Jag köpte garn till en kjol och leggings till Esther och garn till en tröja åt Ernst. 




Det är en grön färg även om det ser ut dom två olika gröna. 


Här är det två gröna färger som  tyvärr inte passar till Esthers gröna. Men det gör inget. 
Nu är julklapparna klara, nästan. De ska bara stickas också. 
Som tack fick jag en fin goodiebag. 

Tablettasken var ett måttband. Perfekt nu kan jag ha det på ön då slipper jag använda tumstocken. 
TACK Annicka. 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

OJ! Stora projekt! JAg sliter med ett par barnsockar och de verkar aldrig bli klara....

2015-09-27 @ 11:16:57
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0